Nieuwsbrief Sprokkels 2024 nr. 81

Enquête 2021 – enquête 2024

Heemkunde West-Vlaanderen bestaat bij de gratie van haar leden. Om op de hoogte te blijven van de wijze waarop de heemkundige en historische verenigingen in onze provincie zich organiseren en van de problemen die ze daarbij op hun pad ontmoeten, richten we periodieke bevragingen in. De resultaten van de laatste bevraging (enquête) kan je hier vinden. In de aanloop naar onze jaarlijkse provinciale ontmoetingsdag willen we graag opnieuw peilen naar wat reilt en zeilt bij onze (potentiële) leden: deze bevraging is dus open voor elke historische en heemkundige vereniging in onze provincie (lidmaatschap is geen voorwaarde). De vragenlijst kan je hier vinden. In tegenstelling van wat op het startscherm staat neemt het invullen een tiental minuten tot een kwartier in beslag (met excuses voor de wat misleidende formulering). De ingezamelde antwoorden zullen niet gedeeld worden met derden, maar wel worden verwerkt in een verslag dat op de komende heemdag zal worden voorgesteld. Veel dank voor het insturen!