Nieuwsbrief Sprokkels 2023 nr. 76

23 september 2023: Eerste Histories Festival!

De inschrijvingen voor het Histories Festival zijn geopend! Op het Histories Festival is van alles te beleven. Kijk onder de rokken van een reus, leer werken met een metaaldetector, ontcijfer middeleeuwse handschriften en test je kennis op de grote erfgoedquiz. Wees er dus snel bij en schrijf je samen met je mede-erfgoedvrijwilligers in voor het Histories Festival!

Op de erfgoedbeurs worden maar liefst 30 standjes ingericht, waar je actief aan de slag kan gaan met erfgoed en de verenigingen erachter leert kennen. Tussen de workshops door zijn er genoeg zitplaatsen op het hof en in de tuin om rustig te gaan zitten met een tas koffie. De perfecte gelegenheid om je belevenissen op het festival met elkaar te delen!

Het volledige programma vindt u hier.

Praktisch:
Zaterdag 23 september 9.30 – 16.30 uur
Sint-Pietersabdij, Sint-Pietersplein 9 in Gent
Deelname aan het festival kost 15 euro per persoon.
Je schrijf je in voor de hele dag. Op de dag zelf kan je kiezen aan welke workshop en lezingen je deelneemt.
Bij het ticket inbegrepen: vrije toegang tot alle workshops en lezingen,de hele dag door koffie en thee, een broodjeslunch en een afsluitende receptie met hapjes en drankjes.

Inschrijvingen doet u hier.

.