Oproep: nieuwe bestuursleden

Zoals iedere vereniging, kijken we uit naar nieuwe maar gemotiveerde  kandidaat-bestuurders (m/v/x) die begeesterd zijn zowel van heemkunde als van onze provincie West-Vlaanderen.
Op jaarbasis houden we met Heemkunde West-Vlaanderen,vzw, zes vergaderingen  gebruikelijk in ons lokaal 'Site Vancoillie', Statiestraat 179 -181 te Lichtervelde. Indien nodig doen we het ook digitaal met behulp van teams.
Heb je interesse ? Alvast van harte welkom. Stuur ons een bericht per mail op volgend adres
philippe.haeyaert@gmail.com (voorzitter) en caroline.stragier@telenet.be (secretaris). Je zult het niet beklagen, wel integendeel !

Het bestuur Heemkunde West-Vlaanderen,vzw