Nieuwsbrief Sprokkels 2022 nr. 71

Laat van jou horen in de consultatiecirkels van Historiesvzw

Met deze online-vergaderingen’ wilt Historiesvzw erfgoedvrijwilligers om raad en inspiratie vragen. Er werden drie thema’s uitgekozen:
Hoe lokaal samenwerken rond bodemvondsten? Op 9 november om 20 uur.
Hoe maken we de digitale omslag? Op 10 november om 20 uur
Hoe kunnen erfgoedvrijwilligers zichtbaar(der) worden? Op 12 november om 10 uur.
Praktisch:
Een consultatiecirkel duurt ongeveer anderhalf uur en vindt online plaats via Microsoft Teams.
Bij een te groot aantal aanmeldingen kan er een selectie doorgevoerd worden met het oog op een evenwichtige vertegenwoordiging van de doelgroep.
De dag voordien ontvang je de agenda met vergaderlink zodat je rustig over de vragen kan nadenken.
Inschrijven kan je via deze link. Met vragen kan je terecht bij els.vervaet@historiesvzw.be.
Meer info vind je hier.