Nieuwsbrief Sprokkels 2022 nr. 70

verzekering: oproep aan de voorzitter van uw heemkring

Zoals ieder jaar, nodigen wij uw heemkring uit voor een mogelijke aansluiting in het kader van de verzekeringspolis, Sport & Ontspanning met als kenmerk ; C-11/1526.803/01 – B0149 bij de maatschappij DVV verzekeringen.

Voor alle duidelijkheid deze polis voorziet geen dekking voor Lichamelijke Ongevallen! Enkel de waarborgen Burgerlijke Aansprakelijkheid ten opzichte van derden en Rechtsbijstand werden hierin onderschreven.

Indien u met uw heemkring/vereniging op dit voorstel van verzekering ingaat, gelieve ons dan de namenlijst van uw werkende leden/ bestuur te willen bezorgen en dit met uiterlijk woensdag 26 oktober a.s. ter attentie van Caroline Stragier secretaris Heemkunde West-Vlaanderen, vzw.
Deze aansluiting is net als voorgaande jaren …. KOSTELOOS !