Nieuwsbrief Sprokkels 2022 nr. 70

Uitstap georganiseerd door heemkring ‘De Poperinghenaar’: Het land van Breughel : Kastelen, gilden, bier en boeren

Zaterdag 27 augustus 2022
Namiddaguitstap o.l.v. Stefaan Cossey & Jozef De Boeck
Héél, héél lang geleden verkenden we ooit een deeltje van het Land van Brueghel. Deze keer duiken we tot over onze oren in het land, dat we kennen uit oude schilderijen van Brueghel en tijdgenoten. Een land met prachtige kastelen, maar vooral een land met eeuwenoude tradities
en welgevulde tafels. We laten ons leiden door ons bestuurslid Stefaan Cossey en door ons lid en goede vriend Jozef De Boeck, die woont in het hart van dat Brueghelland, nl. in Mazenzele.
U vindt hier het volledige programma.
Prijs :Leden : 65 euro per persoon - Niet-leden : 90 euro per persoon. Inbegrepen in de prijs:
Busreis, fooi chauffeur, alle toegangsgelden, avondmaal en 'alle dranken' inclusief.
Gelieve dit bedrag over te schrijven tegen uiterlijk 16 augustus 2022 op rekeningnummer BE55 0689 4355 9544 van 'De Poperinghenaar' met vermelding 'Het land van Brueghel'.