Nieuwsbrief Sprokkels 2021 nr. 64

West-Vlaanderen verpoppt: stand van zaken en weetjes

Ons project ‘West-Vlaanderen verpoppt’ kent nog steeds enkele witte vlekken. Daarom zoeken we nog vrijwilligers die bereid zijn om een legger van een gemeente over te typen. Gelukkig is het aantal witte vlekken in de minderheid. Misschien zijn er onder onze lezers vrijwilligers die zich ook eens willen wagen aan het overtypen van een legger. Dat kan! U kunt contact opnemen met onze projectleider Hendrik Vandeginste via deze link.

Op dezelfde website verneemt u ook interessante weetjes die we voor u al konden bijeen sprokkelen.