Nieuwsbrief Sprokkels 2021 nr. 60

veiling nieuws Gestella online 13/03.

Traditiegetrouw had heemkring Gestella (Gistel) de jaarlijkse veiling gepland in november van verleden jaar maar “het virus” verplichtte hen dit uit te stellen..
Als eerste activiteit van 2021 was de veiling gepland op zaterdag 13 maart, maar ook dit kon niet doorgaan.. Maar… er wordt gewerkt aan een alternatief namelijk een veiling online. Er is al heel wat werk gestoken en het zou zonde zijn om dit werk zo maar te negeren.
In de loop van de maand april (2021) zal er gedurende één week de gelegenheid zijn om te bieden op een lijst van ongeveer 200 pakketten boeken en/of documenten. Na het afsluiten van de veilingperiode zal de meestbiedende zijn/haar aankoop kunnen afhalen in het documentatiecentrum.
Er is één grote restrictie in die zin dat de veiling - ingevolge wettelijke beschikkingen - enkel voorbehouden is voor de leden (in orde met lidmaatschap 2021).